ISO gecertificeerd
Q2 Schadeherstel B.V. zal de komende jaren investeren in structurele verbeteringen op het gebied van kwaliteit door het ontwikkelen van verbeteringsprogramma’s met het doel om alle werkprocessen in de organisatie te optimaliseren.
Het kwaliteitsmanagementbeleid van Q2 schadeherstel B.V. is gericht op organisatieprocessen zoals:
Het kwaliteitsmanagementbeleid van Q2 schadeherstel B.V. is gericht op organisatieprocessen zoals:
- Het herstellen van schades bij particulieren en bedrijven;
- Snelheid, ontzorgen, goed luisteren naar de wensen van gedupeerden;
- De juiste communicatie met schade-experts, tussenpersonen en
verzekeraars; - Een goede oplevering van de herstelde schade;
- De complete herstelwerkzaamheden in eigen beheer uitvoeren (voor
zover mogelijk); - Nazorg, het geven van advies en reageren op afwijkingen in de
werkzaamheden.
direct contact met Q2
+31 (0)85 - 1052000
info@Q2-schadeherstel.nl
Waarom q2?
Snel hulp bij schade
24/7 Bereikbaar
Referenties
Één aanspreekpunt
Eigen personeel
Strakke planning
Perfecte oplevering
Gangbare prijzen